Direktlänk till inlägg 3 april 2007

Uttråkad!

Av Helen - 3 april 2007 16:51

Jag är så uttråkad nu att det inte är sant! Idag var vi och putsade fönster i ett hus, det tog 3 timmar!!!!!!! Det var svinkallt i huset och ute! Det blåste dessutom!!! Tråkigare göra finns inte!!! Efter lunch gjorde vi en kycklingpaj som blev jättebra. Det var kul men tog inte mer än 30 min att göra den. Vi var 4 personer som gjorde den tillsammans. Sedan satt vi bara och väntade ut tiden. Så trötta var vi. Igår missa jag Cityakuten för att jag inte skulle vara så trött på morgonen. Jag har inga problem med att kliva upp tidigt men jag tar flera timmar på mig att vakna. Ibland är jag trött ända till 8-9 tiden. Allstå 3-4 timmar efter jag klivit upp. Nästa vecka får jag veta om jag får vara i köket på dagiset i byn. Där var jag 2 v i dec och trivdes jättebra. Hon som är chef över köken i bollstabruk sa att jag fick praktisera där. Hon skulle bara prata med personalen som jobbar i köket. Jag slutar på Eko Teck 30/4. Så förhoppningsvis får jag byta, för jag är mer inne på att jobba i kök. Tessan har inte fått några kattungar än heller! De kommer förhoppningsvis i helgen, när jag är hemma. Fast det är så långtråkigt att gå och vänta. Jag tycker de ska komma nu!! Nån middag vet jag inte om jag orkar laga heller. Håller på att värma soppa som varit i frysen. Vill inte äta potatis, det har jag ätit nästan varje dag nu i några veckor. När den är färdig ska jag titta på glamour och ta ett bad. Det var några dagar sedan jag gjorde det. Hoppas ni haft en bra helg.

 
 
Annica

Annica

3 april 2007 18:59

jag spelade inte, mamma spelade, men jag satt och kollade på det med henne. men hon vann inget.

http://cutebutpsyco.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

3 april 2007 19:36

ta det lugnt, se på film om det går nån bra på tv. mormor kommer hit någon dag i helgen så ska vi bjuda henne på middag. du då?

http://cutebutpsyco.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 3 februari 2008 19:43

Hej hoppas alla mår bra!

Av Helen - 23 maj 2007 09:07

Idag blir det ingen körlektion! Alla bilar på skolan är upptagna. Vi får köra teori ist. Men det gör inget för jag var ändå så nervös inför körningen:) Nu blir det inga fler körlektioner på skolan förrän den 29/8. Hoppas jag snart kan börja övningskö...

Av Helen - 28 april 2007 09:38

Nu har jag blivit faster. Den 26/4 20.15 födde min brors sambo en pojke. Han är 55 cm lång och väger 4240 gram. Snacka om stor alltså!! Men gullig är han. De har inte kommit hem ännu men har fått sett bilder!! Det blir spännande och roligt att få se ...

Av Helen - 23 april 2007 12:12

Ja då var det dags att blogga igen. Har ju inte gjort det på nästan 2 veckor nu. Min syster klagade igår för att jag inte skrivit nåt. Så nu får jag väl göra det da! Idag fick jag reda på att det inte blir förlängd praktik på Eko Teck. Tack och lov, ...

Av Helen - 10 april 2007 21:09

Nu är påsken över och det känns bättre nu. Har inte skrivit på några dagar. Behövde tid att återhämta mig från dagen då kattungarna föddes. Inte bara för att det var ansträngande att försöka hålla sig vaken. Utan också för att det var så sorgligt att...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards